13 lut 2015

zmiany, zmiany




ci, którzy nie są tu po raz pierwszy mogli je zauważyć od razu. Nie ma już w górnym prawym rogu odnośników do poszczególnych kategorii herbacianych naczyń pod którymi  na portalu picasa pokazywałem wystawiane na sprzedaż prace.
Teraz jest jeden i zastępujący je wszystkie - sklep na Etsy. Nigdy nie odczuwałem jego braku, tak się złożyło - potrzebowałem tam konta by wziąć udział w pewnej internetowej wystawie, która możliwe, że nigdy nie dojdzie do skutku. Jak już był i odwaliłem kawał roboty, żeby zrozumieć jak to działa no to nie było sensu prowadzić dwóch miejsc jednocześnie.

















Wiem, nie wszyscy mają konto na etsy. Pozostają dwie możliwości w postaci dwóch linków do internetowych sklepów z herbatą. Mam to szczęście, że zarówno Peter z Pu-erh.sk jak i Daniel z Klasek Tea prowadzą dobre, rzetelne i ciągle rozwijające się miejsca i prowadzą je z pasją i szacunkiem dla herbaty, naczyń, ich miłośników i ich twórców. 

W ostateczności, gdyby powyższe okazało się zbyt skomplikowane pozostaje mail - ceramika.bero@o2.pl

Druga nowa strona "my pots says Hello!". Tu niczego już nie kupicie.
Przy okazji. Jeżeli macie podobne zdjęcie (tj. zrobionych przeze mnie naczyń w ich nowym domu) bardzo proszę podeślijcie mi je lub adres strony skąd będę je mógł sobie "przyszpilić".





 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz